Beoordelingen

klantenvertellenLees hier wat onze klanten van ons vinden. Deze reviews verzamelt Klantenvertellen.nl voor BHVAmsterdam.nl. Zo weet je zeker dat het echte meningen van onze klanten zijn. BHVAmsterdam.nl vind het erg belangrijk wat de ervaring van de klanten zijn. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds beter maken. Hieronder lees je de beoordelingen die onze klanten hebben gedeeld.

 


 

8
Leuk en leerzaam
Ellen (Gouda) schreef op 22-04-2024
10
Ik heb veel geleerd en geoefend. De interactie vond ik prima zodat je volop mee kon doen en ervaringen kon delen. Er is veel te leren op zo'n dag maar de afwisseling is goed verdeeld. Het boekje heb ik doorgenomen en zal ik regelmatig pakken om als geheugensteun te gebruiken.
Hennie (Leiden) schreef op 22-04-2024
10
De instructeur paste de training volledig aan op de deelnemers. In de oefenruimte konden we echte praktijkvoorbeelden oefenen wat het dynamisch maakte. Er was een goede balans tussen theorie en praktijk.
Anne (Assen) schreef op 18-04-2024
9
Met een zeer enthousiaste cursusleider de cursus als goed ervaren
M.Sibma (Bedum) schreef op 18-04-2024
10
Duidelijk gebracht. Veel informatie maar behapbaar door de dosering. Locatie was top geregeld. Verder vond ik goede feedback bij praktijkgedeelte ook prettig.
Bert (Sliedrecht) schreef op 16-04-2024
10
Voor mij was het de tweede keer dat ik de bhv cursus deed. Er was veel tijd voor praktijk en dat vond ik erg plezierig
Johan Veenstra (Almere) schreef op 15-04-2024
5
de dame die de cursus gaf, deed dit prima. De meneer die er bij zat om haar te beoordelen was ronduit storend en vervelend. Had veel kennis maar deelde deze op een belerende manier en zette daarbij de dame steeds opzij.
saskia (barendrecht) schreef op 15-04-2024
9
bewustwording en kunnen helpen als dat nodig is.
jef (rotterdam) schreef op 13-04-2024
8
Veel nieuwe inzichten opgedaan. Wel gemerkt dat we in de organisatie nog wat te doen hebben.
Gerard (Wolbers) schreef op 12-04-2024
9
Het fijne aan Wilmar was dat hij veel eigen ervaringen deelde, waardoor je situaties, oorzaken en gevolgen nog beter in beeld kreeg. Daarnaast was de dag fijn opgebouwd in een logische volgorde. Bij de oefeningen werden er goede en nuttige instructies gegeven waar je kon verbeteren. Daarnaast was het ook prettig dat het bedrijf waar je werkt bij bepaalde situaties betrokken werd, om er nog meer bewust te worden van eventuele oorzaken, gevolgen en problemen die zich op kunnen doen.
Isa van der Zandt (Amsterdam) schreef op 12-04-2024